FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

شرایط دستگاه ها به چه صورت میباشد؟

  • دستگاه 3 بار از نظر سلامت تست کامل شده اند اما برای اطمینان خاطر شما عزیزان دستگاه در زمان تحویل کامل تست میشود و سالم تحویل شما میگردد.
  • از زمان تحویل تا 2 هفته اگر مشکل سخت افزاری،نرم افزاری و… با دستگاه پیدا کردید به شعبه فروش ما مراجعه کرده و ما مشکل را رفع و یا لپ تاپ را برای شما تعویض مینماییم
  • خاطر نشان مینماییم که شکستگی،ضربه،آب خوردگی،باز شدن پیچ ها و هولوگرام های لپ تاپ؛سیستم شما را کامل از حالت تست و گارانتی خارج مینماید لذا قبل از تحویل لپ تاپ،کاملا از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید.
  • حتما شرایط مندرج در گارانتی را از فروشنده سوال کنید
  • به یاد داشته باشید که مشکلات نرم افزاری که بر اثر استفاده نادرست و یا ویروس برای سیستم ایجاد شود تحت گارانتی نخواهد بود

چگونه باید از استوک لند خرید کنم؟

۱- خرید حضوری و مراجعه به یکی از شعب ما که میتوانید از صفحه تماس با ما آدرس و شماره تلفن را دریافت کنید

۲- خرید اینترنتی از سایت,که با مراجعه به فروشگاه سایت و انتخاب محصول , خرید خود را از طریق سایت انجام داده,بلافاصله بخش فروش ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم انجام میگیرد

۳- خرید از طریق کانال تلگرام و یا شبکه های اجتماعی نظیر   facebook , instagram  که شما عزیزان بعد از انتخاب محصول خود در این شبکه ها با دفتر فروش تماس گرفته و با انتقال وجه از طریق کارت های شتاب و یا خرید اینترنتی محصول خود را دریافت کنید

پشتیبانی و پاسخ به سوالات

021-77689035